10. juni 2008

Maroccoan Collection



Den nye kolleksjonen til Youngblood Mineral Cosmetics er inspirert av solkysset hud, og glitrende hav. En skikkelig sommerkolleksjon som ser utrolig bra ut på varm sommerhud.

Serien består av:

Sequin: Hot pink glimmer Lipliner
Casablanca: En terracottafarget Lipstick

Hele serien syder av varme sommernetter og jeg har funnet ut at denne serien faktisk passer til alle! Uansett om du har kald eller varm undertone, blå eller grønne øyne. Fresht!
Etter å ha prøvde den i alle mulig varianter,har jeg funnet ut følgende super triks:

1) Crushed Mineral Eyeshadow i fargen Kasbah blir helt rå når man legger den våt. Dvs at hvis du gjør penselen eller applikatoren din fuktig med litt vann for så å legge skyggen med den.
Da får man virkelig frem gullskimmeret i skyggen, og øynene virkelig glittrer!
Uansett jeg har lagt skyggen både på min kjære lillesøster på 15 år og på mammaen min på nesten 50 år. Utrolig ,men begge to elsket fargen. (og det har sånn ca. aldri skjedd før...)
2)Pressed Mineral Blush i fargen Tangier har akkurat tatt over 1.plassen som min favoritt blush.
I love Crushed Mineral Blush i fargen Sherbert, men akkurat nå er det nok Tangier som ligger mitt hjerte nærmest!
(Dessuten er den suuuper effektiv en trøtt mandagsmorgen, man ser fresh og glødende med et lett strøk på hvert kinnben)
3) Mitt siste tips er Liplineren Sequin, vi vet alle nå(eller burde vite) at liplineren skal ikke synes!! Når man legger lineren skal du legge den så nærme din egen leppekant (ja,okey det er lov å legge den liiiitt utenfor, for de som vil jukse litt) . Når du har tegnet ferdig legger du favoritt lipsticken din (den passer ekstra perfekt til Casablanca Lipsticken). MEN hvis du skal bruke lipliner under gloss, er det en ting som er viktig. Husk og skraver hele leppeområdet med liplineren. Altså etter du har tegnet omrisset så fyller du i resten av leppepartiet med liplnier. Slik unngår du en særdeles lite fin lipliner kant.

Det finnes da et ekstra bra triks selvfølgelig. Hvis du syntes at fargen sequin er så fin at du bare mååå vise den. Vel, legg liplineren på hele leppepartiet og legg en gjennomsiktig gloss over. Smart! (Jeg ville da valgt Liploss i fargen Reflection for ekstra gloss og enda litt til glimmer:)


En glødende sommer klem fra meg til dere!


Ingen kommentarer: