2. juli 2008

Nye produkttester på gang


Da har jeg fått sendt ut en ny runde med produkter til våre ivrige produktanmeldere. Det som testes i denne runden er;








Alt er av den fineste kvalitet innenfor mineral makeup. Jeg ser fram i mot mange spennende produktanmeldelser og husk å komme innom for å sjekke dommen;)
Ps ser at det har vært en del diskusjon rundt på andre blogger om Bismuth i mineral makeup (også denne) og vil igjen passe på å få fram at Bismuth Oxychloride ikke er skadelig for huden, som bismuth kan være. Ingen av våre mineral makeup serier inneholder ren bismuth.


Hilde;)

2 kommentarer:

Ladybird sa...

Utrolig moro at du valgte solpudder til meg, jeg er nemlig helt på siste rest på mitt nåværende og har lenge tenkt å prøve dette ;) Kanskje det bor en liten tankeleser i deg. :)

Hilde, Beautybasket.no sa...

He he! Så gøy, ja kanskje er man litt synsk haha. Men det var jo kjempebra - du har den kanskje allerede i dag, sendte i går.