7. aug. 2008

En feriefavoritt


I år var jeg på en eksotisk ferie i Tunisia og det var virkelig hett og solen stekte. Nå er det slik at mine beste venner er selvbruningssprayen og solkremen, så jeg blir uansett ikke så veldig brun.. Men! Jeg hadde med meg Mario Badescu sin Summer Shine Body lotion og den var råfin! Den gjorde at den lille brunfargen jeg fikk så mer gylden og dypere ut. Gjorde at huden "glimret" svakt. Vakkert! Perfekt også om du har fått din dose med sol og vil forlenge brunfargen. Jeg ble ihvertfall kjempeglad i den.




2 kommentarer:

Marte sa...

Den hørtes fin ut! :)

Hilde, Beautybasket.no sa...

Ja den er det Marte! Den lukter også kjempegodt og sommerlig. Prisen er jo også lav, så det er et veldig bra kjøp. Høres ut som den selgeren, men det bryr jeg meg ikke om. Hehe.