17. sep. 2008

Spar penger, lag ditt eget hjemmespa


Hva er ikke deiligere enn å lage sitt eget spa hjemme, det er også billigere. Søndagettermiddager synes jeg er perfekt til dette. Vi har nå så mange helt fantastiske spaprodukter inne at du har alt du trenger. Her er en liten hjelp til deg når du skal arrangere noe helt spesielt for deg selv og kanskje din kjære:


1.Forberedelser:

Finn fram ett tykt deilig håndkle, det fineste du har. Sett mobilen på "stille".

2. Belysning:

Lyset påvirker mer enn du tror. Slå av alle elektriske lys, finn fram duftlys feks fra Glospa. Min favoritt er Honey Sugar Butter. Synes Citrus Lavender passer best på våren og sommeren. Mens Green Tea & jasmine passer hele året.




3. Dufter:

Om du har duftlys, så har du allerede løst dette. Og i tillegg vil de fineste spaproduktene fra Bella Lucce og Glospa ha helt naturlige og ekte dufter. Det føles som paradiset, jeg lover.




4. Badesalt:

Her har du mye å spennende å velge i, spesielt fra Bella Lucce. Wow! Her er noe for enhver smak, fra badesalter til badeskum. Er du usikker, hvorfor ikke satse på Coconut & Mango Bath Bliss fra Bella Lucce? Ett litt rimeligere alternativ er Glospa badesalt med terapeutiske salter.





5. Musikk:

Sett på en rolig CD. Her har du jo også ett vell av muligheter, men jeg synes de som bare er instrumentelle er vakrest og mest beroligende. Obs! Husk å ha på repeat knappen, så slipper du gå ut fra badet når CD'en har spilt ferdig.


Lov meg at du tar godt vare på deg selv i høst, selv om du ikke tror at det finnes tid. Sett av tid i kalenderen. Og som sagt synes jeg late søndagsettermiddager er best.

Kos deg!

Ingen kommentarer: