15. okt. 2008

Shoppinggal - farlig når man er innkjøper:) Hjelp!


Jeg har ansvaret for å handle inn nye produktserier til Beautybasket og i tillegg elsker jeg å shoppe. Det kan være en ganske farlig kombinasjon:) Jeg må huske på at jeg ikke bare handler for meg selv, men også for alle dere. Det er jo så utolig mye flott å velge mellom der ute. Derfor tenkte jeg å ta i mot hjelp fra dere. Hva bør vi få mer av på Beautybasket? Mineral makeup, makeup, hudpleie... Økologiske varer? Hårpleie? Jeg har mange, mange virkelig gode merker jeg vil ha inn. Så kommenter med dine ønsker og forslag i bloggen eller send meg en mail. Da blir jeg glad:) Så får vi se om vi har lyst til å ta inn de samme produktene eller merkene:)


Kos dere masse!


Hilde:)

10 kommentarer:

Hilde Christina sa...

Gjerne merker som er "ukjente", det vil si merker som vi ikke får med mindre vi går på eBay :)

Anonym sa...

Bobbi Brown!

Anonym sa...

md formulations
decleor
matis
carita
everyday minerals
clarins
kiss me minerals
bioree (strips)
mac
nars (orgasm-blushen)
dermalogica
parfymer fra f eks hugo boss
middelhavsprodukter med olivenolje o.l. f eks bodylotion/butter som inneholder fine ingredienser

hadde også likt å se noe urte-te f eks, eller små gavepakninger med f eks spaprodukter + små konfekter :D ... Fine gaver

noen forslag fra meg!

Anonym sa...

matis!=)og reisestørrelser og muligheter for å kunne kjøpe prøver på fuktighetskremer, rens osv=)

Janne Natalie sa...

økologisk hadde vært gøy!
Har dere noe nå som er økologisk?

Hilde, Beautybasket.no sa...

Tusen takk for alle kommentarer og mail! Bare send flere forslag:) Nalille: I dag har vi Giovanni hårpleie og Juice Organics hudpleie som er økologiske. Synes også det er veldig spennende med økologiske alternativ, så har flere merker i sikte allerede:) Tar alle forslag seriøst og ser hva vi kan få til:))

Marte sa...

Matis er ønkse nummer en fra meg:) Ellers elsker jeg mineralsminke.. så flere merker som lager det hadde vært veldig bra ;)

Ladybird sa...

Jeg er veldig glad i økologiske ting, parabenfrie produkter og lignende. Men du er jo allerede veldig god til å plukke ut leverandører! Men kanskje noen av disse:
smashbox
bobbi brown
Fresh (men det vet jeg ikke om Sephora har enerett på...)

Hilde, Beautybasket.no sa...

Flere mineral makeup merker kommer og skal sjekke ut flere andre makeup merker også. Er veldig glad i mineral makeup, så det blir nok mest av det:)

Marte sa...

..og Urban Decay! Det hadde vært noe:)