3. nov. 2008

Anmeldelse: Youngblood - Pressed Mineral Eyeshadow Quad i fargen "Gemstones"


Marte har testet mineral øyeskygger fra Youngblood:


"Denne uka har jeg testet mineraløyenskygge fra Youngblood. Dette er en palette med hele fire forskjellige farger og navnet på den er "Gemstones". Jeg elsker paletter og syns denne er kjempefin.Den har fine og nøytrale farger Dette er en palett som er perfekt til hverdags. Fargene kan også bygges opp slik at de funker til fest! Jeg bruker den lysteste fargen på hele lokket opptil øyenbrynet og en av de andre på selve lokket opptil globallinjen.

Den mørke er også fin å legge i globallinjen. Forpakningen er også veldig fin syns jeg! Paletten har et stort speil, noe som er et pluss syns jeg. Disse øyenskyggene funker uten primer ved at de ikke legger seg i striper, noe som er supert, men du må regne med at fargene ikke klarer å holde seg like sterk hele dagen. Med primer holder de seg lenge så jeg foretrekker å bruke det til alle øyenskygger.


Alt i Alt må jeg si at dette er øyenskygger jeg liker godt. Lekker er den! Denne kan du kjøpe hos Beauty Basket. De har forøvrig denne paletten i mange andre fargesammensetninger!"

Ingen kommentarer: