1. des. 2008

Linn tester fikseringspudder fra Youngblood




"Siste produktet jeg fikk fra Beautybasket var et finishing powder fra youngblood!

Jeg har lenge leitet etter et bra et, og når jeg påførte dette før jeg tok på sminken, samt når jeg varferdig satt sminken mye lengre!Om sminken begynte å dette litt av etter endel timer bare tok jeg et lett lag med pudderog vips så var sminken like fin igjen :-)

Det jeg nesten likte best med pudderet er at det matter ned huden kjempemye!Jeg liker fresh hud, men fet hud er ikke noe særlig fint .. Og dette pudderet fikser det lett.Hvis jeg tar det bare i tsonen holder fortsatt kinn og panne seg frisk og det er sweet.

Dessuten er det fint å sette grunningen med et fikseringspudder. Likte det veldig godt!Pudderet får 4/5 poeng da jeg som har litt tørr hud syns at det til tider kan gjøre huden tørr. :-)"


Ingen kommentarer: