17. feb. 2009

Snart vår!!!

Ja, jeg er klar over at det kanskje var en litt optimistisk overskrift...
Men jeg håperhåperhåper at våren snart skal komme!!!

Grunnen til dette er 2 ting:
1) Sneen er BORTE
2) Endelig tid for fresh vårmakeup

Fra Youngblood vil vårmakeup være inspirert av sarte pasteller og fruktige antydninger.
Pasteller kommer man aldri unnå på vårparten, og 2009 er intet unntak.
Tenk lyse farger, som turkis og rosa. Øyenskyggepalletten som heter Mermaid er en sikker vinner, kombiner gjerne med lipgloss i en litt fruktige farge.
Nærmere sommere kommer glossen over alle glosser, en solmoden-vannmelon-farget gloss! (rosa altså, ikke grønn...den trenden tror jeg vi ikke kommer til å se enda...takkoglov)

Huden er jo alltid fokus i for Youngblood, og jo nærmere vår og sommer jo mer naturlig skal huden være. Prøv feks. Liquid Mineral Foundation i riktig farge. Den gir huden akkurat nok glød , fukt og farge. Mist over med en av de nye Minerals in the Mist som kommer i mars og la huden se duggfrisk og fuktet ut.

I tillegg til Youngblood sin vårtrend, måå jeg jo få med min egen vri òg. Solkysset hud slår ALDRI feil. Solpudderet Mineral Radiance i fargen Sundance er akkurat passe peachy og passer til de fleste. Legg en liten dæsj Sherbert i kinnene og highlighter der det skal plasseres.
Om ikke lenge kommer ny video fra Trude,og tar jeg ikke heelt feil kan det være at hun tryller frem et friskt og glødende vårlook til oss!

Ingen kommentarer: