17. juni 2008

Hilde Christina har anmeldt Glominerals fuktighetsspray


Hei, hei!


Hilde Christina er hudpleier og en av våre produktanmeldere og nå har hun fått testet Glominerals fuktighetsspray. Jeg er veldig glad for at hun er utdannet hudpleier, for da har hun en faglig tyngde bak seg som er verdifull. Det er veldig gøy at sprayen fikk så høy score. Og ta det med ro, vi har ikke betalt for dette;)


"Det første jeg gjorde var som alltid å kaste meg over ingrediensoversikten og fikk konstatert at den var ok. Noe annet hadde jeg heller ikke regnet med fra dette merket ;)

Førsteinntrykk: Herlig liten flaske! Perfekt til å ha i veska. Jeg elsker også det faktum at sprayen fordeles lett uten å komme støtvis. Desverre er noen spraydyser slik at man ender opp med et litt flekkvist resultat, men denne er helt perfekt.


Nå er det noe vanskelig å gi en 100% anmeldelse siden jeg som regel tester hudpleieprodukter noen uker før jeg gjør meg opp en mening, men etter å ha testet den i 2 1/2 dag er jeg strålende fornøyd. Jeg har brukt den over nattkrem, makeup og som standard fuktspray utover dagen og den gjør virkelig jobben sin! Makeupen blir sittende lenger samtidig som jeg ikke føler meg så stiv i maska som jeg pleier å gjøre etter 8 timer foran pc skjermen.


Lukten er også en ting jeg synes er herlig med denne, nettopp fordi den er utrolig diskret. Decléors har en litt for søt lukt, MDs lukter ingenting, mens denne lukter akkurat passe friskt samtidig som lukter forsvinner ganske raskt - noe jeg synes er et pluss.


Absolutt et produkt verdt å bruke pengene sine på! Med tanke på at denne har konkurrert med MD og Decléors vil jeg absolutt si at det er en vinner :) "


Ha en nydelig kveld!


Hilde;)

Ingen kommentarer: