16. juni 2008

Youngblood Lipgloss anmeldelse fra Silje


Her kommer det inn flere anmeldelser! Dette er virkelig gøy. Håper du liker anmeldelser like godt som jeg. Bare for å presisere så er anmelderne mine helt uavhengig oss og de har fått beskjed om å være helt ærlig, ellers hjelper det verken deg eller oss på noen måte. Uansett så har vi jo så bra produkter at det meste vil bli positivt;) Alle seriene våre har veldig høy kvalitet.




Anmeldelsen får du her:


"Første produkt ut er lipglossen i fargen Tantalize fra Youngblood Minerals. Som mange andre jenter, er jeg en lipglossjunkie med en samling på rundt 100 stykker. Jeg har alltid to i vesken, minst. Det jeg likte godt med produktet var fargen og skimmereffekten i glossen.


Fargen, som er i en delikat ferskenrosa tone, passer godt til litt sommerbrun hud.Lipglossen har en skimmereffekt som gjør at du får veldig mye glans på leppene, uten at det blir fett og klissette. Glossen har en myk konsistens uten smak, noe jeg ofte synes er å foretrekke. Det at lipglossen finnes i mange farger er et pluss, for da er det mange å velge i mellom.


Glossen som bla er laget på mineraler, er for tiden en favoritt blant kjendisene som er opptatt av naturlige produkter. Det eneste jeg har å utsette på lipglossen er at den ikke satt litt bedre, jeg har prøvd andre som sitter lengre enn dette."


Youngblood minerals kommer flott ut og jeg gleder meg til å sende en ny runde med produkter til testerne våre. Vil du ha den? Finn lipglossen fra Youngblood i butikken


Hilde

Ingen kommentarer: