8. juli 2008

Marte tester og anmelder Youngblood pressed mineral foundation



Marte: "Denne gangen har jeg testet presset mineralfoundation fra Youngblood. Det at den er presset gir mindre sjanse for søl enn ved løs foundation. Jeg har brukt kost når jeg har påført dette pudderet, siden jeg ikke er så glad i slike svamper. Foundationen gir en lett dekkevne når jeg bruker kost - Super som sommerfoundation! Bruker man svamp vil dekkevnen blir bedre. Dette er en lett foundation som føles god på huden.

Denne er perfekt til å ha i vesken og bruke den til å freshe opp sminken i løpet av dagen. Jeg har litt fet hud i t-sonen (pannen og nesen) og denne foundationen matter virkelig ned dette området! Jeg liker veldig godt selve etuiet. Det store speilet gjør den enda mer perfekt til å ha vesken!


Fargene er delt inn i very fair, fair og medium. Jeg har pudderet i fargen Tawnee som er under kategorien Medium."

Du finner Youngblood mineral foundation her

Ingen kommentarer: