9. juli 2008

Randi tester og anmelder Youngblood solpudder Sundance



Randi, en av bloggerne våre, har tatt seg tid til å teste vårt solpudder fra Youngblood, her er dommen:

"Youngblood er et merke jeg allerede har lært meg å bli glad i. Jeg har en forkjærlighet for mineral makeup, så Youngblood er midt i blinken for meg. Derfor ble jeg ble veldig glad da Beautybasket fortalte at jeg skulle få teste deres solpudder som heter Youngblood Sundance. Passet meg ypperlig, da jeg for øyeblikket holder på med siste rest av mitt nåværende solpudder.

Når det kommer til solpudder har jeg to viktige krav, nemlig at det skal bestå av flere ulike farger, slik at resultatet blir mer naturlig og at det ikke skal ha for mye skimmer. Vil jeg ha mer skimmer så bruker jeg heller et eget produkt som gir mer skimmer. Derfor virket solpudderet fra Youngblood veldig lovende, da det består av fire ulike nyanser i en og samme eske.

Etter å ha prøvd Youngblood sitt solpudder noen dager så tror jeg jammen meg jeg legger mitt gamle fra Elizabeth Arden på hylla, og går over til dette. I like! Det gir en fin gylden farge, ikke for lite, ikke for mye. Det er veldig enkelt å tilpasse sin egen hudfarge, fordi man lett kan bygge opp fargen til å bli mørkere. Og når det gjelder skimmer har det en perfekt silkeaktig finish. Youngblood Sundance har herved flyttet inn i sminkepungen min.

Solkysset hud, uten å la den skades av solens stråler, kan det bli bedre?! Dette solpudderet koster riktignok litt, men med tanke på kvaliteten og at mineral makeup faktisk er bra for huden, så er det verdt den prisen."
Jeg blir naturligvis veldig glad for å få så gode tilbakemeldinger på produktene våre, det betyr mye for oss at vi har valgt produkter av høy kvalitet;)
Pass på å lese flere tester som bloggerne har gjort under produkttester.
Mange hilsener;)

Ingen kommentarer: