15. aug. 2008

Hudpleier Hilde Christina tester Drying lotion



Hilde Christina kommer med denne omtalen av Mario Badescu Drying lotion:


"Endelig kommer omtalen! Jeg fikk denne på mandag så føler jeg har fått testet den godt nok nå. Det eneste som er dumt er at huden min sekvfølgelig oppfører seg bra når slikt skal testes.. Rett før bryllupet freaket huden min ut selvom jeg bad pent om at den skulle oppføre seg, nå er den helt fin.Knurr.


Uansett, jeg fikk derfor ikke ekstremtestet den, men fikk testet den på en typisk urenhet som ikke synes, men som ligger under huden og gjør vondt.To netter med med denne ga virkelig resultat! Denne fungerte litt som en viskelær og fjernet urenheten helt.

Produktet skal brukes om natten. Siden den har en rosa farge er det ikke helt mulig å bruke den på dagtid :) Konsistensen er merkelig. Den skiller seg slik at det er rosafarge i bunnen og blank væske over. Logisk nok må denne derfor påføres med q-tips og q-tipset skal dyppes ned i det rosa (alt står bakpå den lille flasken).


Fordi den inneholder Isopropyl Alcohol lukter den sterkt, omtrent som etanol. Stoffet er allikevel ikke som etanol i det hele tatt og er ikke skadelig for huden.Det er rimelig uttørrende, derfor burde produktet KUN brukes som SOS spot produkt. Ikke bli fristet til å bruke den over hele ansiktet:) Da hadde du uansett blitt seendes ut som en Carebear bjørn så ja..


Dere med sensitiv hud bør være litt forsiktige, og huden kan bli tørr og flassete etter bruk. Heldigvis er uttørkingen midlertidig og vil derfor ikke gi mer urenheter som andre produkter som satser på uttørkning vil gi.


Denne har allerede fått fast plass ved siden av MDs Clearing Complex som snart er tom. Passet veldig bra å få dette produktet nå!Det eneste jeg ser på som negativt er at produktet er i glassflaske, noe som er litt dumt for oss som er medlem i Norges Klumse Forbund.
Ellers er det absolutt et produkt verdt å kjøpe! :)"


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Vil bare få si tusen takk for denne fantastiske siden! Bestilte denne drying lotion i forigårs kveld, og fikk den i posten i dag! Er sjeleglad for at dere har så rask levering, for det betyr at jeg har dette produktet i hendene mine før første skoledag på mandag, og slipper å møte opp med kviser! Jeg var skikkelig nervøs for at den ikke skulle rekke postkassen før helgen.

TUSEN TAKK!

Hilde Christina sa...

Håper du blir like fornøyd som jeg ingunn :)

Janne Natalie sa...

kjedelig at man må bruke bank ID for å handle hos dere. har jo ikke med meg den "kalkuklator" tingen over alt.
men skal handle når jeg får kommet meg hjem da.

Hilde, Beautybasket.no sa...

God morgen!
Ingunn: Flott! Ja vi strever etter å gi uvanlig god service;) Takk for komplimentet og for at du er vår kunde! Lykke til på første skoledag som kvisefri. Gi gjerne tilbakemeldinger du også på hva du synes om produktet. Alltid bra.

Nalille: Dessverre så er det slik at det er banken din som vil ha ekstra sikkerhet ved handel på nett, så det er ikke så mye vi kan gjøre.. Skulle gjerne ha sluppet, for det er nok mange som irriterer seg over det og ikke har kalkulatoren tilgjengelig. Blir evt. å tilby postoppkrav i framtiden og det kan jo løse en del problemer.

Janne Natalie sa...

Nå har jeg fått kommet meg hjem til kalkulatoren min^^
bestillte Mario Badescu Buffering lotion mot akne. Den skulle virke mot dype kviser.
har nemmelig fått en monster kvise! Sånn kjempe dyp stor en, så nå håper jeg denne vil hjelpe litt.
Og så kjøpte jeg en rosa OPI neglelakk for å få meg i litt bedre humør=)

Hilde, Beautybasket.no sa...

Så bra Nalille! Produktene er på vei til deg - håper at du blir litt ekstra glad over neglelakken:) Nydelig farge. Jeg synes vi nordmenn (kvinner:)) generelt er altfor dårlige til å bruke farge på neglelakken.