6. aug. 2008

Makeup artist Linn Alessandra tester Lash Injection mascara


"Jeg fikk mascaraen rett før jeg dro til Italia, så har fått testet den endel. Første jeg tenkte var YEY. Jeg elsker store mascarabørster og denne er stor. Nesten på størrelse med diorshow, og den er svær!I starten syns jeg det alltid er litt vanskelig å plutselig bruke en annen mascara ettersom man finner seg alltid en spesiell teknikk etterhvert. I starten syns jeg Lash injection var litt vanskelig og fikk det ikke helt til.


Finn mascaraen fra Too Faced her

Etter en dag eller to, gikk det mye bedre og vippene ble lange og ikke minst fyldige. Det var det jeg la mest merke til, nettopp fyldigheten! I forhold til andre mascaraer jeg har prøvd la jeg merke til at vippene så mye tykkere ut, og det liker jeg godt. Ser ut som om jeg har mye mer vipper enn det jeg egentlig har. Vippene holdt seg fine lenge, og det eneste negative med mascaraen er at den kan drysse litt om man er nær når den har sittet på en stund.Den var lett å vaske bort, og jeg skal helt klart vurdere den neste gang det er tid for mascarakjøp. Veldig fornøyd med denne også!"

3 kommentarer:

Janne Natalie sa...

Jeg har den. Vippene blir utrolig fyldige og fine, og børsten er knallgod. Jeg syns den er litt vond å vaske av da. sånn smuldrete på en måte.

Hilde, Beautybasket.no sa...

Så bra Nalille! Jeg har ikke opplevd at den er vanskelig å ta bort, men har brukt øyemakeufjerner. Tok du bare bort med vann kanskje?

LINA sa...

Nå er innlegget oppi i bloggen min også =)