25. sep. 2008

Hilde Christina tester Glominerals Shimmer Brick



Vår dyktige anmelder som også er hudpleier tester Glominerals Shimmer Brick i fargen Gleam. Hun skriver;

"Endelig omtale av denne lille saken! Dette er da et rent shimmerprodukt, med 4 ulike farger som alle kan brukes både til øyne og kinn (jeg har selvfølgelig testet den til begge deler).

Fargene: Utrolig fine !Jeg har blitt mest fan av den lys brune siden den er mer champagnefarget og perfekt til bruk hver dag. Den hvite håpet jeg skulle være perfekt til highlighting, men den er litt for hvit til bruk i ansiktet. Til bruk under øyenbryn fungerer den fint.Den mørk brune blir ikke mørk brun, mer mørk ferskenfarget. Jeg oppdaget at den fungerte best som blush for meg.Den knæsjrosa fungerer ikke så bra som blush, det blir litt for skrikende. Som øyenskygge fungerer den derimot bra.

Det som er veldig veldig bra med denne er at den kan påføres med fingrene. Den har en litt kremete konsistens uten å egentlig være kremete, så pluss for at den er lett å påføre i all hast! Jeg som påfører omtrent alt med fingrene setter stoor pris på dette. Påføringen går rett og den drysser ikke.

Holdbarheten er god, jeg har ikke irritert meg over at fargen forsvinner. Eneste du bør være obs på er at den smitter lett av om du berører f.eks. kinn så jeg kan tippe at den smitter lett av på klær også.
Denne er nok ingen match for de litt eldre, siden den er veldig skimrende. Til bruk av yngre og spesielt om sommeren er den perfekt!

Jeg er kjempeglad i multiuse produkter som dere har skjønt, så denne skal definitivt være med meg på ferie og brukes aktivt til sommeren. Tror jeg har testet den til feil årstid, slike produkter er alltid best når sola skinner så jeg gleder meg til å teste den på Mauritius! Utrolig herlig med produkter hvor du får 4 farger på en gang. Pakk denne med mascara og foundation og du er good to go!

Er du glad i skimrende saker er denne absolutt en match for deg. Den finnes også i Luster som er bruntoner."

Her kan du kjøpe Glominerals shimmerbricks om det frister

Ha en vakker høstdag!

Hilde:)

Ingen kommentarer: