29. sep. 2008

Marte tester Alt i ett børst (Ultra brush) fra Glominerals


Marte har en kjempefin blogg og har testet flere produkter for oss, alltid like gøy. Her er hennes siste anmeldelse:


"Denne kosten kan brukes både til løst og presset pudder. Jeg brukte den til både mineralfoundation og rouge. Jeg har prøvd en del lignende koster og jeg må si meg kjempefornøyd med denne kosten fra Glo Minerals.

Det første jeg gjør når jeg får en ny kost er å vaske den. Bustene på denne utvidet seg litt etter jeg hadde vasket den, noe en god del koster gjør. Dette syns jeg ikke gjør noe, tvert i mot.. i hvert fall med denne kosten - Den ble litt større, noe jeg liker.

Denne kosten er lett å jobbe med og du kan oppnå et dekkende resultat på kort tid. Det kan jeg like! Den er myk og den mistet bare 2-3 hår første gang jeg vasket den, etter det har den ikke mistet noen. Denne kommer jeg til å ta vare på i flere år. Tommelen opp for denne børsten - Anbefales!"

Ingen kommentarer: