7. okt. 2008

Silje tester Shimmerbrick fra Glominerals i fargen Luster

"Dette er et ekte Hollywood produkt, som jeg anbefaler på varmeste.

Jeg fikk teste Glo Mineral Shimmerbrick i fargen Luster, som passet perfekt til mine farger og min hud. Produktet fungerer som en rouge/blush/solpudder og gir fokus og shimmer i stjernestil. Produktet fremhever kinnbeina og gir en fantastisk naturlig glød.

Til fest kan du også bruke det som highlighter og opp mot øyebrynene for å få et mer åpent blikk.

Jeg gir denne terningkast 6 og kan bare si at shimmerbrick er fra nå av fast innventar i min sminkepung. Husk at du trenger lite for å få en flott glød, så den er vel verdt investeringen. Anbefales!"

Her kan du kjøpe Glominerals Shimmerbrick i fargen Luster, perfekt også til høsten/julens fester:)

Ingen kommentarer: